martes, 6 de diciembre de 2016

Lliris a punt de florir


Quan ens van dir que dibuixaríem flors em va il·lusionar molt la idea, però al veure-les encara em vaig il·lusionar més! N'hi havien moltes i de diferents tipus, em va costar escollir. Si de mi depengués, les hauria dibuixat totes, però al haver d'escollir em vaig quedar amb aquests lliris, que tot i estant tancats, em van fer molta gràcia!
No us podeu imaginar la meva cara al entrar a classe un parell de dies després i veure que havien florit per complert! No se perquè, però em vaig posar contenta. Tenien un groc impressionant que també m'hagués encantat pintar.
La tècnica emprada va ser la de llapis d'aquarel·la, tots els detalls estan realitzats amb els mateixos llapis, però sense aquarel·lar. La mida del full es DIN-A3. 

Data d'entrega: 09/11/2016


No hay comentarios:

Publicar un comentario