miércoles, 22 de marzo de 2017

Dibuix artístic: L'autorretrat


Fa no gaire, a classe de dibuix ens van manar una activitat especialment interessant: fer un autoretrat.
Aquest, es realitzaria en un full din A3, i es dibuixaria prèviament amb llapis i per després pintar-lo amb gouache .

La condició especial, però, era pintar-nos utilitzant colors inusuals, irrealistes. Havíem de canviar els nostres colors naturals i aplicar tons més aviat fantàstics.
Aquesta explicació anava acompanyada d'un exemple molt conegut: el retrat de la ratlla verda, d'Henri Matisse




Per fer el dibuix podíem tenir una fotografia de referència o utilitzar un mirall, jo vaig optar per la segona opció, però fins que no vaig mirar una fotografia no vaig començar a apropar-me a la realitat i tot i així em va seguir costant aconseguir la meva pròpia cara!)

Aquestes són fotos del primer esbós.























I, a continuació, dues imatges del procés de pintura. Era la primera vegada que utilitzava gouache, així que vaig haver d'esforçar-m'hi. Tot i així, ho vaig trobar entretingut.




















La versió final la publicaré quan me la retornin, això és tot per ara!

No hay comentarios:

Publicar un comentario